Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

Ομάδα Δημιουργίας Κερκυραϊκής Διανομής

Το μέλος Eleni_Xal της Ελληνικής Κοινότητας  openSUSE θα δημιουργήσει μια ομάδα από άτομα της Κέρκυρας για να δημιουργήσουν μαζί μια δική τους διανομή η οποία θα είναι βασισμένη στο  openSUSE με δικές τους επιλογές προγραμμάτων και περισσοτέρων λεπτομεριών...Τα άτομα όπου θα μπουν στην ομάδα αυτή δεν είναι απαραίτητο να είναι μέλοι της Ελληνικής Κοινότητας  openSUSE αλλά ούτε να έχουν κάποια γνώση για το λόγο ότι θα ενημερωθούν για όλα όσα πρέπει να γνωρίσουν...Επιπλέον στη συνέχεια φυσικά μπορούν να γίνουν μέλοι της Ελληνικής Κοινότητας  openSUSE και να βοηθήσουν να γίνει γνωστό το Ελεύθερο Λογισμικό  openSUSE και η Κοινότητα του...Όσοι ενδιαφέρονται να μπουν στην ομάδα δημιουργίας της δική μας Κερκυραϊκής διανομής ας επικοινωνήσουν με το μέλος Eleni_Xal στο email linuxeleni@gmail.com αναφέροντας το ενδιαφέρον τους να μπουν στην ομάδα αυτή που αναφέραμε παραπάνω, το ονοματεπώνυμο τους, ένα email τους και όσοι θέλουν δίνουν και κάποιο κινητό...Φυσικά δεχόμαστε και απορίες που έχετε για την ομάδα αυτή στο παραπάνω email...Σας περιμένουμε...

*Ενημερώνω ότι θα ξεκινήσουμε τα λίγα άτομα που μαζευτήκαμε για την Ομάδα Δημιουργίας Κερκυραϊκής Διανομής την διανομή μας... Ελπίζουμε στη συνέχεια η ομάδα αυτή να μεγαλώσει...

6 σχόλια:

  1. Με λένε Σπύρο και είμαι από Κέρκυρα.
    Έγινα μέλος της Ομάδας Δημιουργίας Κερκυραικής Διανομής για να μάθω πράγματα γύρω από το ΟpenSuse μιας και είναι η πρώτη μου επαφή γενικότερα με τα Linux...Θα κάνω ότι μπορώ για την "διανομή" που θα φτιάξουμε μαζί με το μέλος Eleni_Xal της Ελληνικής Κοινότητας OpenSuse και με τα υπόλοιπα μέλοι της...Να ευχαριστώ κιόλας το μέλος Eleni_Xal που με ενημέρωσε γενικά για το OpenSuse και για την κοινότητα και φυσικά για το ότι με δέχτηκε στην ομάδα αυτή...Θα κάνω το καλύτερο δυνατό που μπορώ με τις λίγες γνώσεις που έχω...Εύχομαι να δημιουργήσουμε μια "διανομή" όπως πρέπει για την Κέρκυρα μας...Καλή συνέχεια σε όλους μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια Χαρά!

    Είμαι η Κυριακή και έγινα κι εγώ μέλος της Ομάδας Δημιουργίας Κερκυραικής Διανομής!
    Ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δίνετε να ασχοληθώ με το Linux και την κοινότητα του OpenSuse, μια και οι γνώσεις μου είναι ελάχιστες πάνω στο θέμα!
    Εύχομαι να τα καταφέρω μαζί με την ομάδα να μάθω περισσότερα αλλά και να βοηθήσω σε αυτή την ωραία πρωτοβουλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βάζω εγώ η υπεύθυνη της ομάδας Eleni_Xal το σχόλιο του Δημήτρη για το λόγο ότι δεν μπορεί να συνδεθεί με το email του!

    "Καλησπέρα.Είμαι ο Δημήτρης Μαρτίνος και θέλω να ασχοληθώ με το OpenSuse γι'αυτό έγινα μέλος της Ομάδας Δημιουργίας Κερκυραικής Διανομής."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βάζω εγώ η υπεύθυνη της ομάδας Eleni_Xal το σχόλιο της Δήμητρας Κ_ν_ο_ι_ρ_η για το λόγο ότι δεν μπορεί να συνδεθεί με το email της!

    "Καλησπέρα σε όλους σας. Είμαι η Δήμητρα Κ_ν_ο_ι_ρ_η (Δεν θέλω να γνωστοποιήσω το επίθετο μου γι'αυτό το βάζω έτσι)και θέλω να ασχοληθώ και να μάθω πράγματα γύρω από το OpenSuse γι'αυτό έγινα μέλος της Ομάδας Δημιουργίας Κερκυραικής Διανομής, μόλις με ενημέρωσε η φίλη μου Ελένη γι'αυτή την ωραία ιδέα."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γειαααα σας. Είμαι η Δήμητρα και είμαι από Αθήνα. Θα με ενδιέφερε και εμένα να γίνω μέλος της Ομάδας Δημιουργίας Κερκυραικής Διανομής και να βοηθήσω όσο μπορώ. Ευχαριστούμε την Ελένη για την ενημέρωση ;) ασχολούμαι πολύ με pc και όλα τα σχετικά οπότε θα είναι καλή ευκαιρία να γνωρίσω και το Linux :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαιρετώ την ομάδα του OpenSuse. Ασχολούμαι με το Linux περίπου 12~13 χρόνια και εζησα την εξέλιξη του. Χρησιμοποιούσα το suse μεχρι την εκδοση 7.2 και μετα περασα σε slackware μεχρι σημερα. Το χρησιμοποιώ σε ένα ποσοστο 90~95% και δουλευω σε windows μονο για 2 -3 εξειδικευμένες εφαρμογες που δεν υπάρχουν στο Linux.
    Ελπίζω καποια στιγμή να πάρει και στην ελλάδα την θέση που του αξίζει.
    Καλή συνέχεια στην προσπάθεια διάδοσης του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή