Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

Δημιουργία DVD Ελεύθερου Λειτουργικού openSUSE 11.3

Το μέλος Eleni_Xal  της Ελληνικής Κοινότητας openSUSE έφτιαξε μερικά Live DVD με το ελεύθερο λειτουργικό openSUSE 11.3 σε γραφικό περιβάλλον KDE, τα οποία θα μοιραστούν στην Κέρκυρα σε διάφορα άτομα...Τα άτομα στα οποία θα δωθούν τα Live DVD θα μπουν και θα αφήσουν τα σχόλια και της απόψεις τους στο blog μου http://elenixalopensuse.blogspot.com/ και στο σχετικό θέμα εδώ...Περιμένω λοιπόν εδώ τα σχόλια και της απόψεις όλων εσάς που σας δώθηκε τουλάχιστον από ένα Live DVD...

3 σχόλια:

  1. το μέλος eleni_xal μου έδωσε το openuse 11.3 με kde4 σε live dvd...το είδα αναλυτικά με το μέλος eleni_xal και μου άρεσε περισσότερο από τα windows...είδα ότι υπάρχουν αντίστοιχα προγράμματα των windows με τo linux opensuse και αυτό είναι πάρα πολύ καλό...επίσης το καλό είναι ότι δεν υπάρχει φόβος για κάποιον ιό...επιπλέον έχει περισσότερα εγκατεστημένα παιχνίδια για τους φίλους των games...επίσης είναι καλό που έχει και προεγκατεστημένο λεξικό..το καλύτερο ότι αντιγράφει ή γράφει κανείς cd/dvd ποιο γρήγορα άπο ότι στα windows...και έχει καλές λειτουργίες για το σύστημα του υπολογιστή...γενικότερα πιστεύω ότι είναι πάρα πολύ καλό και για κάποιον που ξεκινά να δουλεύει τώρα linux...Εύχομαι καλή συνέχεια...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βάζω εγώ η υπεύθυνη τoυ blog το σχόλιο του Δημήτρη για το λόγο ότι δεν μπορεί να συνδεθεί με το email του!

    "Δεν έχω ψαχτεί πολύ γενικά με το OpenSuse αλλά χρησιμοποιόντας τη διανομή αυτή, που την είδα μπορώ να πω ότι είναι πολύ ενδιαφέρον!Γι'αυτό έγινα μέλος της Ομάδας Δημιουργίας Κερκυραικής Διανομής για να ασχοληθώ περισσότερο με το OpenSuse."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βάζω εγώ η υπεύθυνη τoυ blog το σχόλιο της Δημήτρας για το λόγο ότι δεν μπορεί να συνδεθεί με το email της!

    "Μου έδωσε το μέλος eleni_xal το dvd με την διανομή του OpenSuse 11.3. Το κοίταξα και μου άρεσε πολύ γι'αυτό άρχισα να ρωτάω διάφορα γι'αυτό την Ελένη και η ίδια μάλιστα μου είπε για την ιδέα της που έχει να κάνει με την Ομάδα Δημιουργίας Κερκυραικής Διανομής. Μάλιστα της είπα να γίνω μέλος όπως και έγινα, για να μάθω περισσότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή